čtvrtek 27. května 2010

Jsem zpět :)

Táák mám po MATURITĚ!

Moc se omlouvám za pauzu v psaní článků, ale musela jsem se učit :/ a nebyl vůbec čas... měla sem strašný nervy...

Nakonec sem dostala 1-1-2-3 spokojenost! Ještě jsem to pořádně neslavila :/ V pátek vyrážíme s děvčatama ze třídy a to bude divoký :D

Tohle je jen taký krátky, informativní článek, aby jste věděli že...

JSEM ZPĚT :)

12 komentářů:

  1. gratulujem!!a ja zavidim vsetkym ktori uz maju PO!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji!!!Taky bych už chtěla mít po maturitě:)

    OdpovědětVymazat
  3. to si piš že se vrátím, trochu jsem vychladla a až bude o čem psát.. třeba napíšu:)
    v IGY se klidně vidět můžem, jsem tam dost často, tak když mě poznáš, já jsem v tomhle nemožná:)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ses vrátila..to je super.. jako já! :-D
    taky už po maturitě..tak gratuluju :) jsme to ale holky šikovný :-D!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak cakame na dalsie prispevky kedze uz sa bude len lenosit:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky to máš, super, gratuluji! (:

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluju, je jasný, že mě maturu nikdo nedá, takže ti fakt závidím! =D

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluju a je dobře že už jsi tu

    OdpovědětVymazat
  9. moc to teda nevypadá, že seš tady:D

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluju, vidím, že jsem dopadly stejně u maturity :))

    OdpovědětVymazat
  11. gratulujem. :) a kde si? dlho si nenapísala.

    OdpovědětVymazat
  12. huuu to teda neni zrovna ten spravny comeback co sme cekaly :D

    OdpovědětVymazat