sobota 31. července 2010

Sama...

Svíravý pocit, tlak a bolest za hrudní kostí... Kde se to tam bere? Srdce z ledu a prázdnota.

Tak to byl můj maličkej výlev, našlo by se toho ve mě víc, ale nebudu a nechci Vás tím zahlcovat :/

Po vzájemné dohodě sme se rozešli... Neměl na mě čas, nic sme spolu nepodnikali a skoro se neviděli... Tak sem si o tom chtěla včera promluvit... Řekl mi, že ve dvaceti letech nic nedokázal, že na sobě musí pracovat ještě víc a prý ví že mě zanedbává a neni to ke mě fér, abych byla v takovým vztahu... No tak to bylo...

Chodili sme spolu 4 a půl roku

zajímalo by mě, co budu teď dělat...

9 komentářů:

  1. ooooh, je to smutne, ale asi to tak melo byt....drz se:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo a to jste vypadali jako super par.
    Hele oni Ti hudebnici kluci jsou v tomhle veku zvlastni, zacinaji se hledat, pak zjisti ze jejich sny jou stejne naprd a pak bude litovat ze se k Tobe tak choval ;-)

    Je mi to lito, ale zkus se k tomu nejak dobre postavit a najit si co nejvic vlastnich konicku.

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi to líto:( 4 a půl roku je dlouhá doba, teď můžeš dělat věci, které jsi třeba předtím nedělala. Třeba se naplno vrátit k blogování:P Možná nebudeš mít čas, protože když se roznese, že jsi single, tak se kolem takové hézké dívky určitě bude motat spousta chlapců;)

    OdpovědětVymazat
  4. to mi je ľúto,ale vieš ako,tento odiešiel príde niekto nový...len musíš dať tomu čas

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi líto, ale drž se! :)
    Bude rozhodně lépe, když tě nechal kvůli tomu, že tě zanedbával, tak si tě nezasloužil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zlato, 4 a půl roku je dlouhá doba, ale pokud už váš vztah nefungoval tak je to přeci jen lepší, vždy je tady možnost, že se k sobě vrátíte.

    Asi to teď pro tebe bude těžký, chápu jak ti je, když jsme se rozešli s přítelem po roce a půl taky to pro mě nebylo lehký, ještě teď se bojím začít nový vztah, ale to určitě nebude tvůj případ;)

    Držim palce a využij nějak duchaplně svůj volný čas, když zaměstnáš hlavu, půjde všechno líp:-*

    (a děkuju za pěkný komentář;))

    OdpovědětVymazat
  7. mim. pokud jsi si chtěla ostříhat vlasy, tak teď je k tomu vhodná doba:) já si tenkrát dala ofinu!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle rok je prý rok vztahů, je fakt, že všude kolem mě se buď všichni rozcházejí, nebo naopak berou a zakládají rodiny. Je to hodně emotivní rok a i já si prošla krizičkou, ale doufám, že jsme to ustáli. Pokud jste se rozešli, tak to tak má být a neboj, čas to spraví. Jsi mladá a máš spousty možností, užívej naplno, objev nové možnosti a uvidíš, až přijde ten pravý čas, tak se znova zamiluješ a zas půjdeš o krok dál. Z každého vztahu je třeba si vzít něco do dalšího. Jen tak se dá pracovat na kvalitním vztahu. Zkušenosti jsou to k nezaplacení. Navíc ti zbudou hezké vzpomínky a je hlavní, že jste se rozešli v rámci možností v dobrém :). Držím palce!!

    OdpovědětVymazat
  9. to je mi ľúto... ale neboj, nájdeš ho :)

    OdpovědětVymazat