středa 11. srpna 2010

Jednoho dne v neděli...

Zdravím :)

Hodím Vám sem pár foteček z nedělní procházky s Tomem, vyrazili sem si jako kamarádi...
Dali sme si točenou zmrzlinu.. mě to být střední porce, ale dostali sme gigantickou :D Mňam skořice a vanilka... nesnědla jsem...


Outfit :)
škleb :/ :D
Nový overálek...
NY... 270Kč :)
Nové botičky... Černé, lakované... :)

Doplňky... 40Kč :)
75 Kč :)

Tak to bylo takové menší info :) :*

8 komentářů:

  1. Ten naramek se mi moc libi,
    takez zase vztahova pohodka jo? to je fajn

    OdpovědětVymazat
  2. hezky naramek...a overal ti moc slusi

    OdpovědětVymazat
  3. a vy ste ešte spolu?či ste ostali kamaráti?

    celkom v pohode je tvoj overal

    OdpovědětVymazat
  4. ty vypadáš pořád jinak :D, to ty vlasy..vždycky si na tebe musím zvykat :D, ale pokaždý ti to sluší..nevim, jak to děláš, ale cokoliv si kydneš :D na hlavu ti prostě jde :-D!
    ten náramek vypadá na ruce skvěle.
    tak aspoň jako kamarádi,to je pěkný :), hlavně když to nekončí znechucením.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a ta zmrzka vypadá výborně! ;) A pěkné věci jsi nakoupila :))

    OdpovědětVymazat
  6. souhlasím!:)
    prostě jsou ponožky v sandálech a ponožky v sandálech. je neuvěřitelný jak málo stačí k tomu aby se z něčeho co je "in" stalo něco co je naprosto "out" :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí tvé botasky, kde jsi je sehnala? Michelle

    OdpovědětVymazat
  8. MIchell... koupila jsem je v CCC :) za 450 myslím :)

    OdpovědětVymazat