středa 15. září 2010

Kde začít...

Takže... taková největší novinka ( je to už 14 dní :D) sem zase s Tomášem :) Řekl, že si uvědomil pozdě všechny svoje chyby a chce být jenom semnou... Složil mi písničku a nazpíval jí jeho kamarád a kámoška... můžete si jí poslechnout... TADY Mě se líbí úplně neskutečně :)


Sem na krátko... Vlásky mám v šuplíku :D No a spokojenost největší :)

nenabarvená... vis. obrázek výše nabarvená :D
Poslední doboz sem dost shopovala, ale nemůžu vám to zdokumentovat, protože sem reklamovala mobil...

S Tomem sháníme čivavku a pořád nemůžem najít tu podle našich představ :( maličkou, krátkosrstou, fenečku :/ ale věcičky už nakupujem... :)


já se zase ozvu... s nějakýma fotečkama...

10 komentářů:

  1. Nezpívá to náhoudou N8?

    OdpovědětVymazat
  2. Písnička je báječná, kapelu vůbec neznám, tvůj blog zas tak nesleduji ale ten kluk má báječnej hlas! Ale ty dívčí vstupy...ty nejsou dobrý, docela tahaj za uši. Až na ten poslední - závěrečnej dívčí zpěv. Ale jinak je to pecka!

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasně píšeš .. i když toho tady moc ještě nemáš, .. hrozně se mi líbí tvůj styl psaní a jak tady podáváš i to co si zažila nebo jak se na něco připravovala .. klobouk dole :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ta písnička je krásná! Musí bejt nádhernej pocit že to napsal pro tebe, ono je to docela srdíčkový i bez toho, já bych se asi rozbrečela kdyby tohle pro mě můj kluk napsal:))

    OdpovědětVymazat
  5. super uces! :D

    http://gk22.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda že jste spolu! ;) Mimochodem moc pěkný vlasy, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ty motýlkové náušnice jsou krásné ! :)

    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat