neděle 4. dubna 2010

DIY: chanel t-shirt

Potřebujete:

tričko... já mám z Kiku za 60,-
flitry... 20,-
lepidlo na textil... asi 20,-
fix na textil... asi 20,-

nědělala sem to podle nějakých šablon, prostě od ruky...

máte někdo zkušenost jak ten fix vydrží praní?

předloha...

ZK








Jsem s ním spokojená, ale potřebuje ještě poupravit... na fotce si můžete všimnout, že to srdíčko je místama bílý od lepidla (po uschnutí zbělalo) tak to trochu přeláknu červeným lakem na nehty...

Trvalo mi to snad 2 hodiny!

22 komentářů:

  1. Děkuju moc za milý komentář :)
    To tričko se Ti povedlo, fakt se mi to moc líbí, ale já bych na něco takového byla úplně levá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, fakt se ti to povedlo :) Tak to nechápu, jak si to mohla tak skvěle zvládnout bez šablony. :)

    OdpovědětVymazat
  3. DODATEK...

    Jooo zapoměla sem se přiznat že sem měla PRAVÍTKO!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tedy taky Chanel tričko, ale po prvním vypráním se scvrklo na velikost pro 8-leté dítě a já ho můžu nosit snad jen do postele. A ani tam... Je to škoda, moc se mi totiž povedlo. Tobě se tedy taky povedlo, neboť to máš dobře navrženo. Zlaté ručičky!

    OdpovědětVymazat
  5. si šikovná a ani ti to netrvalo veľmi dlho alebo teda ja by som to robila oveľa dlhšie
    hlavne sa mi páči to, že si sa tam podpísala, naozaj skvelý nápad

    OdpovědětVymazat
  6. Neblbni to já mám uložené v košíku v komodě, ale na poličce se to dobře fotilo:D No já nosím většinou tmavší barvy oblečení proto volím stvětlé zářivé laky, abych nepůsobila moc smutně. Musím říct, že to tričko je mazec;)já umělecký talent postrádám

    OdpovědětVymazat
  7. Pááni :)) Jsi moc šikovná, co já bych dala za to bát aspoň z poloviny tak šikovná jako ty :)) Taky si chci udělat nějaké DIY tríčo, ale pořád čekám na tu správnou inspiraci :))

    OdpovědětVymazat
  8. wow to tričko je užasný!
    na vlasy žádný trik nemám, mám je od přírody takové:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to super, si fakt šikulka:)

    OdpovědětVymazat
  10. tak to sa ti naozaj velmi podarilo...super praca...si sikovnica=)

    OdpovědětVymazat
  11. jeeeeeeeej,ake pekne! paci sa mi to srdiecko.Len neviem ci vydrzi pranie.Fixky by mali vydrzat-ak boli na textil.ALe nabuduce rob radsej s farbou na textil nie s fixkami

    OdpovědětVymazat
  12. seš talent! moc se ti to povedlo...fixa vypadá jako potisk a srdíčko taky super :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc moc MOC pěkný!
    nejvíc se mi líbí jak sis ho podepsala:D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký :) Taky si vyrobím :):D

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektní. Škoda, že já jsem taková patla :).

    OdpovědětVymazat
  16. Šikulka moc se mi líbí!!!:-):-)

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, tvé vypadá taky moc povedeně....musím se však pochlubit, že mě tvorba nezabrala ani čtvrt hodinky, pokud ovšem nepočítám zasychání akrylovky..=)

    OdpovědětVymazat
  18. To bych nikdy nezvládla, ale zkusím to...:)

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu moc hezké!:) Také jsem teď zkoušela DIY tílko-vpředu s klasickým Karl who? a vzadu jsem ho po proužkách roztříhala.. Už se těším, až v něm vyrazím!:)

    OdpovědětVymazat