sobota 3. dubna 2010

Tavi

Budu k Vám upřímná... když jsem tuhle holku viděla poprvé, tak sem si říkala... Co to je?! Naháže si na sebe něco ze skříně a může sedět v první řadě na přehlídkách světových návrhářů?...

Pak sem dost rychle změnila názor... Strašně se mi na ní líbí, že jí neovládají modní trendy, prostě modu cítí a veme si na sebe to co chce, vypadá jinak... No a? Je jí 13 a kam to dotáhla, je originální a NEOTŘELÁ

Ty boty!!! No řeknětě koho by to napadlo? :D Suprovej nápad...



REPORT:

V pátek píšu maturitní slohovku! Už budem muset být oblečený do formálního oblečení, nějak to řešit nebudu... Hlavně si sebou vemu ČOKOLÁDU !

V něděli mě fotil Jindra a stále nemám fotky :/ AACH JOO... Tomík mě k němu vezl, tak nás Jindříšek vyblejskl taky spolu :) Sem velice zvědavá jak dopadnou...

Udělala jsem si DIY Chanel T shirt!!! Mám ho dokonce i naficený, ale bohužel nemám u sebe kabel... tričko se mi moooc líbí :)

Sehnala jsem NADKOLENKY! Jsou obyčejné, černé... také nafotím nový outfit :) Koupila jsem je v intinsimu nebo jak se to píše...


Co nejdřím napíšu nějakej pořádnej článek ( v mých silách) a přidám fotky... slibuju!!!
Tenhle byl jen takovej provizorní, aby ste věděli, že taky žiju...

6 komentářů:

  1. Nevím, ale mě Tavi styl zatím nějak nesedl. Některé její kombinace mě příjdou dobré, ale některé jsou prostě příšerné. Obdivuju ji ale za to, že dokáže být originální a nenechá se nikým ovlivnit.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Tavi mám stejný názor jako J., sice obdivuji její originalitu, ale její styl - prostě nevím. Ale opravdu je na ní skvělé to, že se nenechá nikým a ničím ovlivnit a nedělá si nic z jejich kritiky.
    už se těším na tvoje chanel tričko. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ako vravis,Tavi je originalna neeotrela.Ale mne sa to nepaci.Teda hlavne tie vlasy.Sal ma skvely!

    OdpovědětVymazat
  4. For Foly... ty vlasy jsou strašný :D vypadá něco mezi slečnou a babičkou ...

    OdpovědětVymazat
  5. Tavi, I love she, she's my heroine ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Súhlasím s Mael! <3

    OdpovědětVymazat