sobota 17. dubna 2010

Léto se blíží...

... a s tím je spojeno ODHALOVÁNÍ.

Zjistila sem, že mám genetické dispozice k tloustnutí stehen a zadní části těla :D :/

Ale rozhodla jsem se proti tomu něco dělat...

Moje zásady: Když už hřešit na sladkým, tak jen dopoledne a malé množství
BRAMBŮRKY NE :D
Myslet na to, abych strčila něco do pusy každý 3 hodiny
Když mám mezi tim hlad, nalejvám si břicho vodou (z kohoutku obyč) nebo čaj
Omezit kávu na nezbytné minimum, max 1 denně

Ráno- né buchty, nejlépe jogurt, celozrný pečivo, nejhůř obyč rohlík s taveňákem :D
Svačina ve škole- celozrný sypaný rohlík
Oběd- většinou normální jídlo neobědvám a vim, že je to chyba, dávám si polívku
a něco k tomu, nejlépe
Svačina odpoledne- ovoce, mléčná rýže, lučina rohlík... né všechno v jeden den :D
Večeře- třeba neslazený jablečný pyré okolo 5 hodiny se snažím jíst nejpozději

To bysme měli výživu :)

Nemáte nějakej typ na zpevnění pokožky? jasně že cvičení (posluju a jezdim na bruslích), ale přijde mi, že mám kůži na stehnech jakoby povadlou (jasně sem magor :D)

snažim se ve sprše střídat teplou a studenou vodu, říká se, že je to na zpevnění... ale neni to nic příjemnýho :D

Co mě k tomu tak dokopalo? Možný focení plavek a casting do elit model look

Máte pro mě nějaký typy?
JÁ CHCI ROVNÝ STEHNA!

26 komentářů:

  1. úprimne, máš naozaj krásnu postavu a dlhé nohy! úplný brutál :) nevidno " tlstnutie na stehnáh". naozaj :)

    pekný deň

    OdpovědětVymazat
  2. no já v deichmannu dlouho nebyla, takže moc nevím, co tam je tedka, ale děkuji:) možná tam někdy zavítám, když se mi naskytne pžíležitost :D
    v článku mám na mysli ty barevný tenisky z tama jestli víš, ptž u nás v městě je má 90% teenagerek a mě se už prostě nelíbí:D
    jinak máš moc pěknou postavu:)) a pěkný plavky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt mas divny stehna oproti cely postave. Kolik meris??

    OdpovědětVymazat
  4. Anomym
    njn :D 171 cm

    Le Plee
    to se ti zdá :D mám podpatky, to taky děla svý :)

    OdpovědětVymazat
  5. no trosku to vidno,ale i tak si rkasne stihla..hlavne brucho ja zavidim.
    Netusim ako spevnit na nohach..ked vravis ze bruslis a posilujes...mozno by si mohla skusit bicykel alebo beh,lebo bicykel je skvely na nohy a bez je skvely na vsetko:)

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám problémy se zadkem a stehny a řekla bych, že dokonce stejný jako ty:):(

    to s tou vodou ve sprše taky zkusím:D

    OdpovědětVymazat
  7. Naše mistrová ma v salóně novou ženskou která jí davá prašule za křeslo jezdí tak jednou za 14 dní a mám tam různý přístroje na světla..lasery..liposukci..beleni zubu a podobně mohla by ses s ní domluvit možná pro tebe dobrá kavitace má tam nějakou slevu do konce dubna ale musí být tak 6 sezení což jedno je tak za 2 litry mam za to ale tak pro tebe to nebude problém si myslím ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. oprava tri sezeni nejak tak :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mohla by si skúsiť aj nejaké telové mlieka na spevnenie. Ja používam Niveu a je fakt skvelá...

    OdpovědětVymazat
  10. Taky teď hubnu... ale vzhledem k tomu že nechci dítka tak už sem to zalomila spolu s kámošem:-D Ale myslím že do castingu to nestihneš shodit:-D Ale jestli tě potěším tak nemáš tak šílenou postavu:-D Holt hruška:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Hanka H. naštěstí se tam nebudu muset ukazovat v plavkách :D


    moc mi vaše komnty pomáhaj, hned mě přešla chuť na sladký atd., k obědu dušenou mrkev a pak na dlooouhej okruh na bruslích :D

    OdpovědětVymazat
  12. no neviem neviem :)) naozaj vyzerajú byť dlhé :P ale zasa, ako ti radia s korčulovaním a bikom, dávaj bacha na to, aby ti nezosvalnateli nohy....vieš, ako typickej športovkyne. o tom dač viem. :( :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nestacim zirat, jak kriticke komentare ti tady nektere slecny nechavaji... Vzdyt postavu mas krasnou, stihlou, pevnou! Spise se mi zda, ze ses vyfotila ze spatneho uhlu... Jinak souhlasim s komentarem nademnou, spousta mych kamaradek, napr. tanecnic, ma se stehny tento problem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ach, to je hrůza. Nedokážeš ani správně napsat jméno agentury a tvůj pravopis je otřesný a to nemluvím jen o tomto článku. A tvé rádoby kombinace, no to je děs...

    Nadia

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní-Nadia

    Nikde sem nepsala, že bych chtěla být spisovatelkou nebo novinářkou, tak nevím o co ti jde.? Čeština mi moc nejde, aspoň už víš, že sem nemáš chodit.

    Dost by mě zajímalo, jak se může "rádoby" kombinovat ...

    Le Plee
    Vím přesně co myslíš. Kámošce se takový stehna udělaly po spinnngu a běhání...

    OdpovědětVymazat
  16. michelle FSMC
    jsi zlatá :) ale obávám se, že úhlem to nebude :/

    OdpovědětVymazat
  17. JEDNO KAFE DENNĚ?! JSI BLÁZEN?! :-DDDD jestli to držíš, tak ti tleskám :)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj jenom na ty fotce blbe stojíš :-)

    OdpovědětVymazat
  19. postavu máš super a jedinou věc, co dělám na stehna je to, že když sedím u počítače nebo u televize, tak mezi kolanama mačmám takovej ten balón na cvičení. :D

    Pak dej vědět, jak jsi dopadla v elite :)
    držím palce, Terka

    OdpovědětVymazat
  20. snad bude, přebarvit se to dá vždycky ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem včera se zděšením zjistila, že mám tlustou oblast třísel...=D Docela neobvyklé místo.....musím začít něco dělat...
    Ale ty máš postavu moc hezkou...věřím, že na castingu uspěješ. Nezapomeň nám "nahlásit" jak to dopadlo...=)

    OdpovědětVymazat
  22. Já na stehna zkusila todle: na bruslích jezdím "cibulky" tzn ze stehnama rozjizdim nohy "od sebe k sobe" vnitrni stehna po tom boli jako cert:) vzdycky se po jezdeni pak protahnu a ve sprse pak masiruju nohy lufou od kotniku pres stehna az na zadek a potom natiram kremem nebo mlekem. Docela se to osvedcilo. Celulitida mizi aj nejakej centimetrik uz je dole!:-) At se dari, jinak si moc hezka!!!:)

    OdpovědětVymazat
  23. A Nadiu ignoruj. Sama jen zavidi. Protoze s jeji postavou ji nevezmou do ZADNE agentury a mysli si, ze jeji "charisma a pseudointelektualnost" ji spasi:-))

    OdpovědětVymazat
  24. já bych řekla, že ti to fakt sluší-máš fakt pěknou postavu a myslim, že na tom castingu uspěješ:) přeju hodně štěstí...
    (jo a jinak se přidávám tady k Terce, když třeba sedíš tak hatahuj zadek a stehna- trochu je tim posiluješ-jen tak aby se neřeklo:D...)

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych řekla, že Nadia Anonymní je kráva=D

    OdpovědětVymazat